Haha vad knepigt..

rock_89

Trådstartare
Jag har inte behövt logga in på buke den senaste veckan, jag är tydligen inloggad hela tiden.. Så när jag knäpper på datan går in på buke så är ja redan inloggad. hehe :smirk:
Varför?
 
Sv: Haha vad knepigt..

rock_89 skrev:
Jag har inte behövt logga in på buke den senaste veckan, jag är tydligen inloggad hela tiden.. Så när jag knäpper på datan går in på buke så är ja redan inloggad. hehe :smirk:
Varför?
du har väl markerat i en sån ruta *kom ihåg mig*
det ligger väl en kaka som känner igen att nu kommer Rock och loggar in och då loggar den in automatiskt.

eller så loggar du inte ut när du är klar med buke.
 
Sv: Haha vad knepigt..

ne ja loggar inte ut.. Men även om ja drar ut bredbandet och knäpper av datan över nätterna, så är ja inloggad nästa dag när ja får fram "bukesidan".. :smirk:
 
Sv: Haha vad knepigt..

rock_89 skrev:
ne ja loggar inte ut.. Men även om ja drar ut bredbandet och knäpper av datan över nätterna, så är ja inloggad nästa dag när ja får fram "bukesidan".. :smirk:

Som de har skrivit en kaka (cookie) som har sparat så när du går in på Buke så kollar buke efter den och finns den så loggas du automatiskt in.
 
Sv: Haha vad knepigt..

Japp har man en egen dator hemma är det perfekt.

Värre om man gör det i skolan för då finns ju risken att vem som helst kan "vara" dig på buke.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
885
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 202
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp