FadeAway

Trådstartare
Då pållen fjantat sig i hagen och dragit på sig en mindre senskada vill jag ha tips på ett par bra senskydd han kan ha i hagen. Till saken hör att han har hyperkänslig hud och inte kan ha något som skaver eller blir varmt och blött då ha lätt får rasp/mugg. Pålle är relativt stor så skydd som är små i storleken lär inte fungera :p

Sv: hagskydd.

Källquist har rätt stora damasker med väldigt töjbar resår. har en nordsvensk i stallet som har dem iaf. inte så dyra heller!

Sv: hagskydd.

shires jo boots. enda som funkar på min. mjuka, sitter på plats, skyddar bra, billiga. och dom är stora i stl!!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 612
Senast: 13579vas
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 074
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
14 349
Senast: linnsan
·
Utrustning När hästen ser ut så här efter en dag i hagen börjar man fundera på det här med skydd i hagen Hon åkte nästan på lymfangit pga alla... 2
Svar
25
· Visningar
5 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka