Hästen avlivades efter bussolycka

Sv: Hästen avlivades efter bussolycka

fy fan vad hemskt....tänker mest på hästen.....:cry:
 
Sv: Hästen avlivades efter bussolycka

Usch,så tråkigt. :crazy:
 
Sv: Hästen avlivades efter bussolycka

Hände där jag bor, känner ägaren och kände hästen. Hemskt att komma till platsen och se den skadade hästen, speciellt när man känner den. Det var en väldigt fin häst det där. Det är tråkigt när sånt här händer.. :cry:
 
Sv: Hästen avlivades efter bussolycka

Det är ju konstigt att man bara tänker på hästen i detta läget.

Hur tror ni chaffören mår efter en sån här grej?

Min tanke går till dem båda.

Har varit med om en liknade olycka i österrike, man mår skit efter åt.
 
Sv: Hästen avlivades efter bussolycka

Kan faktiskt hållla med.

Ska man se det från den hårda sidan fick hästen det eg bäst eftersom den nu slipper lida. Chauffören o kusen får leva med det som hänt resten av livet.

Sen kan man ju inte göra mer än att beklaga det är ju otroligt sorgligt och tråkigt ändå. Men jag tycker faktiskt mer synd om människorna i dramat.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Fingrarna fastnade runt grimskaftet. Samtidigt ryckte hästen till. Preben Kjaersgaards, 58, bröt fingret på tre...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Travhästen tvärstannade mitt i loppet. Då krockade sju hästar. – Alla föll som dominobrickor, säger Arngrim Sopstad...
Svar
0
· Visningar
1 281
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Travtränaren Dan-Åke Olsson mår bättre efter olyckan. Så här säger han från sjukhussängen: – Det kändes som om hela jag...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Örjan Kihlström petas som kusk på Giant Diablo. Orsaken är att han själv valde bort stjärnstoet i ett lopp. – Jag är...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp