Hack träns

liiinnea

Trådstartare
Hej!

Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram och blir för nära ögat…
 
Tack så mycket! Nu när jag fick lite hjälp av vad jag kunde söka på så hittade jag rätt. Dum fråga kanske men aldrig haft en häst som trivs bättre på vettlöst! Super bra att det fanns bara sidostycken! Lättare att använda när jag redan har 4 träns 😂
 
Tack så mycket! Nu när jag fick lite hjälp av vad jag kunde söka på så hittade jag rätt. Dum fråga kanske men aldrig haft en häst som trivs bättre på vettlöst! Super bra att det fanns bara sidostycken! Lättare att använda när jag redan har 4 träns 😂
Ja eller hur! Jag tycker ps sidostycken är bra. Lite bredare remmar och spännen jämfört med hööks variant.
 

Liknande trådar

Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: L(i)FE
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
912
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 086
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
1 983
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp