H*rze utrustning

Emuliiaa

Trådstartare
Jag blir galen!!
Måste få hjälp att veta vilken färg färgen kallas på ett par lindor därifrån (från horze).

ska köpa dethär schabraket i den ljusgröna färgen (nr 4 ner på listan)
http://horze.se/product_info.php?products_id=17072&n=M1

tänkte dessa lindor till i samma ljusgröna färg, och det ser ju ut att vara nr 5 ner i listan
http://horze.se/product_info.php?products_id=18010&n=M1

MEN!
vad heter den färgen om man ska kryssa i i "välj färg"-listan om man ska beställa?
mångrå?
gråblå?

ååhh..hjälp!

Sv: H*rze utrustning

jaaadu...jag skulle gissa på "mångrå"

Men å andra sidan så är deras "ljusbrun" egentligen riktigt chokladbrun. Jag vet, för jag beställde ljusbruna och de var chokladbruna :(. Efter ett långt och stundvis otrevligt samtal med Horze kundtjänst så fick jag veta att det "var den nyansen som är ljusbrun". Rätt tragiskt, jag fick inte ens gratis returfrakt trots att de medgav att de har satt ut fel färger på hemsidan.

Sååå...med det facit på hand så litar jag inte ett smack på färgerna de har satt ut på hemsidan. Men om jag nu skall gissa ändå, så blir det "mångrå" :)

Jag tror inte att det är någon av dem färgerna.. kanske är det slut i lagret? Kolla om det finns rätt färg på fleecelindorna? :)

det kan du ha rätt i..
i fleece finns det bara rött, blått, svart och grå :crazy:

jag kollade i katalogen och det schabraket finns inte med.. så det är väl en modell dom inte längre säljer och har kanske inte längre kvar lindor som matchar

mailade horze igår, och lindorna i den färgen trodde dem var mångrå.
ska dock beställa det blåa schabraket + blåa lindor, fast i "välj färg" listan på lindorna är det två som heter mörkblå och ingen som heter bara blå..
haha, blir tokig :crazy:

nu är det så att när man kryssade i full i rutan så fanns inte schabraken kvar :angel::crazy:
synd, för dem var så fina tyckte jag..
blir att leta vidare :idea:

Haha, herregud vad krångligt..

Jag har beställt 3 st Chooze schabrak från Horze, och är jättenöjd med dem, så det kanske är ett alternativ?

nu är det så att när man kryssade i full i rutan så fanns inte schabraken kvar :angel::crazy:
synd, för dem var så fina tyckte jag..
blir att leta vidare :idea:

Ring och kolla men kundtjänst, har dom inte varan på lager så kan du inte beställa den men det kan vara så att den kommer om någon vecka och då kan du beställa den igen, jag har råkat ut för det en gång.
Det är inte säkert att den är helt slut bara tillfälligt.

Ang benlindorna så är dom mångrå, jag har nämligen dom gråblå och dom är mer ljusblå än dessa.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Lillstrumpa
·
H
Utrustning Nu ska jag lyxa till det för mig och min häst med ett broderat schabrak tänkte jag... MEN beslutsångesten har infunnit sig!! Totalt...
Svar
13
· Visningar
927
Senast: HallonDoft
·
Utrustning Är det någon som sett den blå jackan (som man kan ta av armarna på så det blir en väst) som är en av horzes produktnyheter. Jag tycker...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Jossantt
·
M
Utrustning Hej! igen, känns som jag frågar mycket nu, men alla ni här på buke är ju så duktiga och kommer med så bra svar:D Som ni kanske sett i...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: maadddeeee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka