gustav katter...

_bed_of_roses_

Trådstartare
Hör är mina söta katter...den svarta är mamma till den orangsa...
vill se mer bilder på era gustav katter:banana: :love: :love: :love:

lady-of-hell

Sv: gustav katter...

åå, jag har en rasmus! men hur lägger man in en bild?

provar för första gången att lägga in bild så vi får se hur det går..
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUBQiK48l0mpQUS5qk6mU7d
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUC0IR06XaIhGbF2uvvv4E
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUBK3zavLpqnkA0MXqZiGSJe2SSiNpXFZmwn8v5o6YFTjucgdjWAk

Haha.. det gick inte så bra för dig:rofl:
Fast jag var nog inte rätt person att skratta för jag inte heller hur man gör :angel:

provar igen!
Pojken är trötter efter att ha "rymt hemifrån" i två dygn...
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUBK3zavLpqnkDEsNZv4BvMrvDy_ONLp5TyBLMuMxl0YPUg929XEIC3d9lLR1bFgGIZvSWlvYtOBxjO_EPwl2hpVqyYir8hLJ9vrN3Mi47yUcg

Matte, klappa mig NU!
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUBQiK48l0mpQYdwBpTEujAoJqFn-mv4NzR2d-KBT6mdN0YBeS6F1dmJmSCPDtcFLzL3wehlx_vl5-ffQL1HfJQ3T5ffG05k-wNL2QBS10agxg

Så här ser han ut oftast när han sover...
x1pe8D_i3PMR7Q4FRKm4QSio3vfFBUKSNusRSeeR2ZliUC0IR06XaIhGX1fEHW2ahEtC24dSl6e816bQLhibNRmwckHI-IJWquKhXtOe_oygiieCpAKHph63C4GKKkgOAUOwCkkYc5TWWmaACpiEtRZ4Q

Rasmus är en kastrerad hankatt som bor på landet med daglig utevistelse:rofl: Han är född i april -03 så han fyller snart 3 år min lilla prins! :love:

fiafjupp skrev:
Haha.. det gick inte så bra för dig:rofl:
Fast jag var nog inte rätt person att skratta för jag inte heller hur man gör :angel:

skrattade redan innan ditt inlägg åt mig själv men när jag läste detta så brast allt ut i gapflabb! :rofl:

Här är våra rödtottar:

nyaste tillskottet Ludde:
DSCN2504.jpg

Pysen:
Bild-212-2.jpg

Mysen (Pysens bror, dog i somras):
Kort027.jpg

Pysen o Mysen ihop:
Bilder011.jpg

Chaplin (Pysen o Mysens bror):
DSCN2316.jpg

stor bild

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
868
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka