Gunghäst=dop present?

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

EmmaJo

Min väninnas dotter ska döpas nästa helg och jag undrar om det är jätte fel eller konstigt att ge en gunghäst i present?

Min väninna är hästtjej och hennes dotter har redan innan hon blev påtänkt en ponny.

/Emma
 
Sv: Gunghäst=dop present?

Nej det tycker jag inte är någon konstig present, det hade jag nog oxå kunnat ge bort... ;)
 
Sv: Gunghäst=dop present?

Jag tycker att det är en jättebra present! Onödiga silverprylar som man inte har någon användning för får de säkert ändå.
 
Sv: Gunghäst=dop present?

Jag tycker det låter som en underbar doppresent.:love:
 
Sv: Gunghäst=dop present?

Om du hade kunnat fråga ungen så hade hon säkert blivit mer än nöjd med en gunghäst! :)
 
Sv: Gunghäst=dop present?

om jag var liten igen så skulle jag mer än gärna få en gunghäst i present, som jag då skulle kunna öva på innan jag fick börja rida på ponnyn ;)
 
Sv: Gunghäst=dop present?

Jättejättebra present, det ska jag komma ihåg ifall jag själv ska gå på dop nån gång! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 125
Senast: Malin_L
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: Modest
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 744
Senast: Juli0a
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 238
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp