gul_zebra

Trådstartare
Gunde fick en varböld... Jag fick inte bukt på den och samtidigt blev hon allmänt gammal och gaggig. Så hon fick lite hjälp på traven idag :(

gunderip.jpg

Sv: Gunde...

Nej så tråkigt! Söta Gunde!
Men bra av dig att göra det rätta! :bow:

Minns de första bilderna du la ut när du kommit hem med Gunde och Krull, minns att jag tyckte att de hade så enormt häftiga namn!

Sv: Gunde...

Häftiga och häftiga... Egentligen hette de Dream och Daniella från uppfödaren, och Shrek och Becka från förra ägaren. Men orka tråkiga namn :D

Är glad att hon fick det bra iaf. Så som hon och Krull hade det hos förra ägaren är inte värt de. De är värda det bästa de kan få precis som alla andra råttor :bow: :love:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: ameo
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
274
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama