Gummerade hjul

J

Jenaputte

Finns det någon som kan lägga gummi på trähjul (klassisk trilla skånsk åkvagn) eller känner till någon som gör det? Ska helst vara någonstans i eller runt Blekinge.

Sv: Gummerade hjul

Finns det någon som kan lägga gummi på trähjul (klassisk trilla skånsk åkvagn) eller känner till någon som gör det? Ska helst vara någonstans i eller runt Blekinge.

Vet tyvärr ingen runt Blekinge. Men jag vet att Tidaholmsvagnar fixar gummerade trähjul. Ta kontakt med dem. De kanske vet avr du kan vända dig...

Sv: Gummerade hjul

Tack för svaren är visst ganska dyrt men jag tror att det kan bli väldigt mycket bättre!

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 603
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 412
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka