Gult sovrum

Youmeoh

Trådstartare
Behöver lite inspiration
Vårt sovrum har gula/ljust guldiga tapeter och hittills har jag fegat och inte vågat inreda med andra färger än sånna som går i gult/guld, brunt och vitt. Inget fel med det, men det känns sååååå tråkigt och nu vill jag in med lite andra färger, men vet inte vad man kan ta utan att det skär sig totalt (tänker inte tapetsera om, så vi får utgå från tapeterna)

Lägger in en bild på tapeterna (gammal bild, är i princip bara tapeterna och överkastet som är detsamma, men ändå... :p)
25967707.jpg

Så in med tips och idéer nu! :bump:

Sv: Gult sovrum

Är ingen expert men, kanske lila i en mörkare ton ;)

Lila kuddar och överkast eller något sådant.. :D

Senast ändrad:
Sv: Gult sovrum

Nu till våren skulle det passa med härligt ärtgrönt som går bra ihop med gult. Jag har ljusgula köksluckor och planerar att sätta upp gröna gardiner för att skynda på våren.

Liknande trådar

Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: Derivata
·
Hemmet Jag tänkte höra lite här hur ni hade gjort i min situation, vad ni tycker blir bäst. Kanske någon av er har gjort liknande och har lust...
2
Svar
22
· Visningar
2 466
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 685
Senast: Marty
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka