Gulltoppur frá Pverá, Skidadal

T

Tromma

Någon som har en avkomma efter denna hingst, har ridit honom, sett honom på avelsvisning, har hanterat honom?
Glokullur frá Þvera vet jag finns i sverige och är avkomma till ovanstående hingst. Så har ni någon information om dessa 2 ovanstående hingstar så bli jag jätteglad! Gärna bilder på avkommor om det finns!

En sista efterlysning är om min egen valack, Glanni frá Utverkum.
Han blev kastrerad så sent som vid 9 års ålder (nån månad innan han kom till Sverige)men har inga registrerade avkommor (gårdshingst?).
Vet ni något så skriv, tacksam för all information jag får!

Mvh//Annie

Sv: Gulltoppur frá Pverá, Skidadal

Känner en avkomma som heter Sandra fra Gudenådalen som jag red mycket förut. Ett litet mörkbrunt sto med stjärn och MASSOR av man! Skall rota fram lite bilder på henne så fort jag kommer hem.

Sv: Gulltoppur frá Pverá, Skidadal

Jag har en hingst på 5 år efter Glokollur frá þvera. Han är helt underbar i psyket. Känslig, lättlärd, snäll aldrig fräck. Har bara hört om avkommor efter han som har bra psyke.

Marica

Liknande trådar

Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 019
Senast: sinpol
·
Hästhantering Hej! Jag har en snart 1 år gammal hingst som jag funderar på hur jag ska hålla framöver då han inte ska kastreras i nuläget. Han är...
2
Svar
22
· Visningar
2 659
Senast: mackan
·
Hästvård Hej! Som jag lade ut i förra tråden letar min trettonåriga dotter efter sin första ponny. Jag själv har bra med erfarenhet och ridit...
Svar
5
· Visningar
3 442
Hästhantering Jag kommer framöver att få hem mitt senaste tillskott, ett föl som då precis avvants. Det är en jättefin fölunge med i Sverige något...
2
Svar
31
· Visningar
3 849
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar