Gulligt ^^

Sv: Gulligt ^^

Söööta! :love: :love: :love:

Min katt får något väldigt hungrigt i blicken så fort hon ser min kanin... Hade nog inte gått så bra att ta ett sånt kort på dem...

Hehe,mjo. Min kisse fick det i början med, men sen har han lärt sig att han får inte röra henne.:) Men man kan ju inte lita på de :d

Här har jag ett par kort på två goda vänner, visserligen varken katt eller kanin men ändå! :D :love:

Affeiwo2.jpg

Affeiwo1.jpg

Naa va sööt !:love:
Min vovve å mitt marvin är oxå kompisar:D Hunden brukar ligga å gosa med marsvinet..skitgulligt:)

Gudars så söta! :love:
Jag har också ett par bilder på djur med andra djur.
Min gamla undulat Pelle älskade att vara i centrum och att irritera de andra djuren i huset var hans favoritsyssla! ;)
pellediva.jpg

MintaochPelle.jpg

Stackars Minta fick vara med om ett och annat :D
MintariderpOfsiP.jpg

ofsiminta.jpg

Två vänner vilar i skuggan, fullständig tillit! :love:
diva.jpg

Åh, så fina bilder alla har på olika djur ihop!:love: Jag har en katt som älskar att sitta på hästarna, har hittat henne sovandes på hästryggen ibland i stallet, men katter och hästar ihop är ju inte så ovanligt. Vovven följer gärna med in till kaninerna i deras box, men enbart för att proppa i sig kaninskit, själva kaninerna är helt ointressanta.:smirk: Katter älskar hon ifs väldigt högt, både att jaga och att leka med!

Liknande trådar

Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok "To-do"-listan är 3 A4 papper lång... :meh: Vet inte i vilken ände jag ska börja! :cautious: Fast jo, det vet jag nog ändå... Men ja...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Seabaz
·
Fritid Jag har en bild på min förra häst och mig som jag gillar så. Jag hade hästen i 20 år och han betyder väldigt mycket för mig då jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 243
Senast: Eni
·
Hästmänniskan Vi har en liten jordbruksfastighet, där skogen styckats bort (tidigare ägare) och åkermarken är i vår ägo. Vi har en markväg där de...
2
Svar
26
· Visningar
4 779
Senast: Rifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023