Guiness rekord

Sv: Guiness rekord

Vet inte om ska skratta eller gråta, jag lider med det arma djuret :crazy:

Zaria skrev:
Usch var ligger det roliga i djurplågeri? :eek:

Vem har sagt att det är roligt? :crazy:

Det verkar som om alla tror att jag la upp den för att jag tycker filmen var rolig!
Jag tycker att det är precis lika hemskt som ni att djur blir ett slags objekt åt människorna. Däremot den nedre filmen (där katterna ramlar och busar) kallar jag inte djurplågeri. Min katter gör likadant, och inte har jag tvingat dom eller på något sätt satt dom i den sitsen.
Jag la endast upp filmen om Guinnes rekord eftersom jag tycker den är helt galen, och undrar hur det kan finnas sådana människor och hur helvete dom tänker. Så snälla få det inte att låta att jag tycker det är kul när katten lider!

Murray skrev:

Det är för :devil: .. Min syrra såg de programmet hon sa typ att veterinären letade efter medel så den kunde bli ännu tjockare!! Veterinären :eek: Det är fruktansvärt...

En helt underbar film :D Skrattade hur mkt som helst!! :rofl:

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Stackars katt!

Den har precis samma färg som min farmors katt. Den är också ganska fet (fast inte inte inte i närheten), dom kanske är släkt. :o

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 556
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 043
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka