N

Nova

Tänkte höra om det är någon som har någon avkomma efter Guido. Har själv ett sto som är 4 år. Skulle gärna vilja veta vad det har blivit av hans avkommer. Vet oxå att han inte varit verksam i Sverige i mer än några år.

Sv: Guido

En bekant till mig har en 7-åring e: Guido. Han är stor och grov, ser lite tråkig ut när man ser honom utan ryttare, men under ryttare ser han mycket trevlig ut. Vad jag sett och förstått på ryttaren är han inte helt enkel att rida. Vad jag vet har han nollat 1,10.

Sv: Guido

Funderar själv på Guido om jag ska betäcka i år igen - vore jättekul att se bilder på era Guido-avkommor, samt jättegärna på deras mammor också! :banana:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023