• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Daydream
  • Startdatum Startdatum
D

Daydream

Är det någon som har haft föl eller äger en häst efter Guido? Jag har fått upp ögonen lite för den hingsten och är nyfiken på vad han ger när det gäller temperament och "ridegenskaper". Jag gillar att han verkar ha bra hoppegenskaper och gångarter. Han verkar dock inte ha så många ston per säsong...

Jag har inte haft någon själv, men en kompis till mig har en 6-åring efter honom. Han är ganska stor, strax över 1.70 och rätt maffig. Han är ganska tuff att rida. Han hoppar helt ok felfri 1,10 som 5-åring, har kanske inte den bästa gången, men är mycket snyggare under ryttare än utan. Hans mamma och halvsyskon har ett mycket bra temperament, men han är rätt tuff, så skulle tro att han ärvt det efter Guido.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka