Gruppmedlemsskap !

Qodrofenia

Trådstartare
Hittade jag i min profil..vad är det för något :o :confused:
Någon som vet?

Jag är inte medlem i någon grupp men det är väl inte så kontigt heller :D jag har ju inte fattat vad det är :o

Sv: Gruppmedlemsskap !

Jag vet inte helt säkert faktiskt :)
Men jag tror att det är så att man kan förutom gruppen Registrerad användare även kan ha under/extra-grupper som man också är medlem i.
Det är lika med Moderatorerna, de skulle också kunna ha extragrupper de ingår i.
Jag kanske kommer på om det kan vara till någon nytta längre fram.

hehehe..Men hur gör man???
Eller är det så att det är en funktion som inte är igång än men som ev kommer starta?Jag fattar inte riktigt :crazy: :o :D

Gängbildning? Nääääääääääää
;)

Jag var på något annat ställe där det fanns grupper :smirk: Det gick ut på att man bildade grupper med olika intressen, allt från sporter, hobbys till läggning och sen kunde man inom de ha dikutionschatter :idea:

Det var ganska kul faktiskt :D

Då blir jag nog rätt så ensam i min grupp....
;)

:rofl: hehe bara för att samla på inlägg kanske? jo du...

Lejonflickan skrev:
Då blir jag nog rätt så ensam i min grupp....
;)

Jag är ju förstås gärna med i din grupp ;). Brukar ha skön värk i skrattmusklerna efter lite meningsutbyte med dig. Jag diskuterar gärna dig som Zask föreslog. Hehehe.

Vi hade ju "The peppdancers" på förslag :) Finns det fler förslag??

Gunnar får vi starta en sån grupp?? :bump: :bump:

Man kanske kunde ha en undergrupp för dom som är intresserade av att lära sig mer om enskilda ston, stolinjer och stofsmiljer i ämnet avel ? :confused:

Aveln bygger ju på många förnämliga ston och jag tycker att det är synd att dessa inte får diskuteras på forumet avel. Vi har ju som uppfödare massor att lära av vår avelshistoria. :crazy: Själv så avlar jag på hingstar som företräder vissa stolinjer - det är med andra ord stona som jag vill åt i dessa hingstar som jag använder mig av. Jag anser med andra ord att det finns ett allmänt intresse av ston.

Hälsningar Helen

Senast ändrad av en moderator:

:D Görel ! Du var en av dom som jag tänkte skulle kunna ingå i en sådan här grupp ! :bow: Tack för visat intresse ! Har vi några fler som skulle kuna vara intresserade tror du ?

Hälsningar Helen

Liknande trådar

Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: MCP
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 971
Senast: hundtant
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 576
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar