Grövelsjön utflyktsspår (skidor)

Philosophia

Trådstartare
Vi ska till Grövelsjön i jul och jag funderar lite på utflyktsspåren. Vilka slags skidor lämpar sig bäst? Är det vanliga längdskidor eller är det turskidor? Funkar båda sorterna?

Mvh/Förstagångenifjällenvintertid
 
Vi ska till Grövelsjön i jul och jag funderar lite på utflyktsspåren. Vilka slags skidor lämpar sig bäst? Är det vanliga längdskidor eller är det turskidor? Funkar båda sorterna?

Mvh/Förstagångenifjällenvintertid
Längdskidor. De har superfina längdspår som prepareras dagligen. Turskidor är väl för breda för längdspår så det skulle jag inte valt. Möjligtvis att ni har med er både och.
 
Längdskidor. De har superfina längdspår som prepareras dagligen. Turskidor är väl för breda för längdspår så det skulle jag inte valt. Möjligtvis att ni har med er både och.

Tack! :) Det var lite det jag funderade över - om utflyktsspåren är preppade för klassiska längdskidor med tanke på att man får åka med pulka och ha hundar där.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 351
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 963
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp