Grönt kort...?

S

soffiz

Nu är det så att på skolan tog vi grönt kort, men dom tyckte att jag behövde mer ridning innan jag skulle få det. när jag va klar så hittade dom det inte! jag vet inte om jag klarade den teoretiska delen eller ej, men behöver nån människa jag kan kontakta och fråga om det! vet nån vem jag ska ta kontakt med? Snälla... jag behöver hjälp!

Sv: Grönt kort...?

Ingen som vet?
Se det som ett ev borttappat kort... vart vänder man sig då?

Du ska nog ju vända dej till den som ledde er kurs, då det borde vara denna som slarvade bort kortet.

Det här är alltså flera år sedan och jag tror hon jobbar på strömsholm nu... tror jag iaf... men det borde ju finnas en ansvarig för grönt kort i sverige... eller iaf i uppland!

kontakta klubben där du tagit det så kan de fixa ett nytt om de nu är så att du hade klarat de.

blev av med min plånbok för ett par år sedan me mitt gröna kort i och tog då kontakt me min klubb och de bestälde bara ett nytt.. enda skillnaden är att de blev ett nytt datum för mitt kort. men de borde inte va några problem tycker jag.

Klubben man skriver Grönt kort för skall skicka in en lista med dom som klarat provet till det distrikt man tillhör. Så det är dit du ska vända dig om ingen på din klubb kan svara på om du klarat det eller ej. det ska finnas uppgifter där i så fall

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 557
Senast: Badger
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 198
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka