Grönt kort!!!!!

W

Wiedka

Om jag har tappat bort mitt gröna kort och vill beställa ett nytt till nästa tävling.
Hur lång tid tar det innan jag får mitt kort hem i brevlådan (om man får det?)
och var ska jag beställa mitt gröna kort?:confused: :crazy:

Sv: Grönt kort!!!!!

ta kontakt med den ridskola du tog kortet på?

Sv: Grönt kort!!!!!

Hur lång tid det tar kan nog variera. Du ska vända dig till det distrikt som klubben du tog grönt kort för tillhör. Tog du kortet i Skåne ska du alltså vända dig till distriktsförbundet i Skåne, även om du flyttat till norra norrland och tävlar för en norrlansklubb.

Om distriktet hittar dig i sitt register får du et nytt kort, avgiften bestäms av distriktet så den kan variera (Stockholm tar 100:- ). Om de inte hittar dig så måste du tyvärr ta kortet igen.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blev oförhappandes med en Lhasa apso Hon var nerklippt men sonen vill ställa ut då hon har en kanon stam. Men hon var inte så bra...
2
Svar
28
· Visningar
1 668
Senast: Sonic76
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka