grönt kort, tävlingslicenser o jag vet inte vad?

I

ItsJustMe

hejsan :) har maassor med frågor angående tävling oså ! har aldrig tävlat, väldigt sugen på o börja ! jag är inte med i ngn ridklubb, man måste la vara dt? :confused: .. om man ska tävla på klubb / lokalnivå, vad behöver man för kort/licenser oså ? ngt annat viktigt o tänka på ?:confused: tacksam för svar :D

Sv: grönt kort, tävlingslicenser o jag vet inte vad?

Först och främst måste du vara medlem i en klubb! :) sen behöver du grönt kort samt lokallicens! och en häst såklart ;)

Du måste vara medlem i en klubb för att kunna lösa ryttarlicens. Dessutom tror jag att man behöver vara med i en klubb för att kunna ta grönt kort också - men där är jag inte säker.
Du måste iallafall tävla för en klubb.

Oj, vad många "klubb" det blev :D Vilket kul ord! KLUBB!

Senast ändrad:

Bara du blir medlem i en klubb och tar grönt kort och köper TR så har det löst sig automatiskt = du får alla svar du behöver om licenser, utrustning och andra regler där. ;)

LYCKA TILL! :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 671
Senast: Trissa
·
Tävling Jag har lite olika frågor angående att kvala unghäst då det finns väldigt lite information om detta. Jag har en 6årig D ponny som jag...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: miniola
·
Tävling Jag har en sexårig new forest som jag tävlar dressyr med mot stora hästar (jag är 26). Hästen ifråga ligger precis på gränsen mellan c-...
Svar
8
· Visningar
3 577
Senast: Miljon
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar