Grönt kort! Hjälp fort!!

Madelene8

Trådstartare
Hej!
Jag har inte fått chansen ännu att ta grönt kort för att kunna tävla och klubben som jag bor i närheten av vet inte om dem ska ha en kurs eller inte... Jag vill ta det så snarast som möjligt då det är en tävling som jag skulle vilja vara med på nu i vår.
Så nu till min fråga, är det någon som vet vart jag kan gå en kurs för att ta det? Jag bor i Ludvika så någonstans i närheten... Typ Borlänge, Falun eller någon annanstans?
Jätte tacksam för svar! :)

(Såg förresten att jag postat tråden fel :S)

Senast ändrad:
Sv: Grönt kort! Hjälp fort!!

Kontakta ditt distrikt som är de som ansvara för grönt kort utbildningarna. De vet säkert när det är någon ny kurs på gång.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 524
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 096
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka