Grönsakssvarv?

Monkie

Trådstartare
Jag ska börja göra zuccinipasta och tittar på en grönsakssvarv. Jag har vare sig käkat zuccinipasta eller varit i närheten av en spiralizer så vet inte riktigt hur jag ska bedöma dem jag sett på nätet.

Nån som äger eller testat en sådan och kan ge ett tips?

Jag har testat denna: https://www.kitchentime.se/sv/p/tab...MIyKWZ3Jr13wIVFKWaCh3q9weuEAQYByABEgLjFvD_BwE

Blev sjukt gott, bättre än pasta 😍
A0012823-0E96-4EB1-A673-0C6AF870B231.webp

Jag har den modellen, tycker att den är "så där", men helt okej om man inte är storkonsument av zucchinipasta. Ett tips, lägg "pastan" i ett durkslag och salta och låt stå någon timme innan tillagning så drar du ur en del vätska och får fastare konstistens på "pastan". Jag har denna, också billig men lite lättare att använda en den du beställde. https://res.cloudinary.com/yuppiech...contentdocs/17887/otherpicture420160125102656

Säg till om den funkade bra, när du fått den! :)
Funderar nämligen på att köpa den fin strimliga från Åhlens.
Jag har testat den en gång och tycker den är bra! Har inget att jämföra med. Det enda som stör lite är att man inte kan hyvla ner mitten av grönsaken när det blir tunnare.

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: SiZo
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
738
Senast: mamman
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar