Apollo

Trådstartare
Har hört att grisöron är farligt att ge. Tänker på torkade öron då.
Har läst att de kan splittras och fastna i halsen.
Hur är det nu :confused:

Sv: Grisöron

Jag har aldrig råkat ut för konstigheter med grisöron och med 12 hundar fn och många hundår bakom mig så drar jag slutsatsen att man ska ha maximal otur om något händer hunden pga ett grisöra.

Tack, min lilla gillar grisöron ( hon snodde en från sin kompis och ville inte lämna tillbaka det):angel: och hade precis köpt torkade öron för att hon skulle få testa, då jag läste detta. Känns skönt att höra:)

Nä rökta blir det aldrig har hört att det inte är så bra för magen. Då när hon snodde från kompisen så fick jag veta att det fanns torkade. Visste inte det innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 657
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp