Grislampa till katterna

Haukur

Trådstartare
Jag funderar på att skaffa en grislampa till katterna, inte för att dom egentligen behöver då dom är innekatter i en ganska varm lägenhet utan mer för att jag inbillar mig att åtminstone sunny skulle stormtrivas.
Han älskar t.ex. att mysa på en vetekudde ibland.

Vad tror ni om grislampa? Årets julklapp?:D

Sv: Grislampa till katterna

Jag har det till mina katter men det e ju stallkatter. De kan säkert tycka om det katter gillar ju värme. Dom e ju inte så dyra så det e ju inte hela världen om dom inte använder den heller

Reptillampa (alltså värmevarianten) är smidigare att ha inomhus ;)

Jag är säker på att katterna skulle älska den. Mina trycker nästan in huvudet i extraelementet för att komma så när värmen de kan...

Vi hade en värmelampa åt vår stallkatt när det begav sig. Den låg han alltid och trynade under när det var kallt ute.

Min mor har en i stallet till en vildkatt som huserar där. Han ligger där jämt när man är nere i stallet.

Låter som man får ta och inreda kattrummet med någon slags värmelampa:D
Dom är ju redan så bortskämda så varför inte skämma bort lite till?;)

Vart finns det grislampor? Bara på granngården?

I affärer som säljer saker till grisar?:angel:
Hehe, jag har sett värmelampor till höns (vilket väl borde vara ungefär samma sak) i välsorterade zoobutiker och grislampor i affärer jag köper hästfoder i.
Men som sassy skrev, terrarielampor för innomhusbruk kan man väl köpa i vilken zooaffär som helst.

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 942
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 231
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 881
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar