KungTulle
Trådstartare
Jag är så glad! En kompis var här och höll upp brädor och var allmänt behjälplig med handräckning så nu är en stor bit påbörjad av vår nya minigrishage. Den blir inte så stor typ som tre av deras vanliga boxar men den kommer bli stadig & dessutom hålla kultingar inne! Och så kommer dom kunna springa ut och in i Tors box som är tom på sommaren när pålle är ute på sommarbete.
Nu ska jag bara snickra en grind och montera den samt slå ner 2 ekpålar till samt spika på 5 brädor till så är det klart!
Hoppas jag hinner det i morgon så kan jag måla det hela sen.
Efter det är det enda jag behöver att plocka ner det gamla staketet!
Efter detta påböjar grishageprojekt B som är en renovering av Tors vinterhage som nu ska snyggas upp och grissäkras, sen så kommer dom kunna använda även denna sommartid de små nissenassarna!
Jag lovar jag ska fota snart så får ni se!
/Kung Tulle
Nu ska jag bara snickra en grind och montera den samt slå ner 2 ekpålar till samt spika på 5 brädor till så är det klart!
Hoppas jag hinner det i morgon så kan jag måla det hela sen.
Efter det är det enda jag behöver att plocka ner det gamla staketet!
Efter detta påböjar grishageprojekt B som är en renovering av Tors vinterhage som nu ska snyggas upp och grissäkras, sen så kommer dom kunna använda även denna sommartid de små nissenassarna!
Jag lovar jag ska fota snart så får ni se!
/Kung Tulle