Grisar i villaträdgård...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu pratar jag om psykiatri, inte psykologi, vilket är lite skillnad eftersom det bara är inom det förstnämnda som diagnoser får ställas. Jag har ingen utbildning rent medicinskt men jobbar som sekreterare för en väldigt skicklig psykiater, och jag får inte ihop hans diagnoser med det vi talar om, därför jag la till att jag nog var yrkesskadad. Ta det inte så allvarligt nu ;)
 
Jag tycker att den här tråden sedan länge har lämnat ursprungsämnet, så vi sätter punkt här.
Skulle någon ha något mer att tillägga i ämnet "grisar i trädgård" går det bra att höra av sig, så kan jag fundera på att öppna tråden igen.
/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 363
Senast: Mabuse
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 430
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 999
Senast: Jadzia
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
3 375
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp