Grimskyltar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Heffaklumpen
  • Startdatum Startdatum
H

Heffaklumpen

Har ni något tips på vart man kan köpa graverade namnskyltar till grimmor ?
Jag vill ha fina i skrivstil som är ifyllt med svart.
Jag vet att man kan köpa på Biderman men finns det någon internet sida? Bole-produkter har i sin katalog men de kan man inte beställa över internet (jag lyckas inte i alla fall).
Även huvudlags skyltar vill jag ha tips på.
Hmm jag har för mig att man kunde köpa broderade grimmor någonstans oxå :laugh:

Kom med tips nu :banana:

Sv: Grimskyltar

travshopparna brukar ha.

sedan vet jag en soida på internet som säljer sådana o även jättefina boxskyltar, men jag minns förståss inte vad sidan heter nu. hade raderat alla gamla mail..

jag köpte min senaste från bergsåkers shop som du beskriver fin skrivstil med svart i.
du kan ju ringa dom och säga hur du vill ha (tex bidermans om du vill köpa från dom) det finns ju att välja på olika tex skrivstil och inte osv..
ska dock bestälal en ny (hon repade skylten direkt hon fick grimman och ah rinte bytt än hehe) ska köpa en skylt till grimskaftet också..

tillsele/huvudlag/väskor ha rjag plastskyltar med nyckelring med namnet på är det sånna du menar? dom kostar typ 10-20 kr styck köpra fårn lltrot

Jag köpte min grimma med Brodyr från castrum.se men de finns ett annat ställe som heter HorseGuard - Franska Elbandet adressen dit är gilo.nu... grimmorna är jätte fina där, dock väldigt dyra, iaf om man tänker att den så lätt kan gå sönder..

Liknande trådar

P
  • Låst
Utrustning Ja, vad kom ni hem med från Scandinavium? Själv va jag där igår o hittade tyvärr inte alls mkt av det jag va ute efter :smirk: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka