Grenar för åsnor ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

tjiir

Vart kan man tävla bruksridning och shettis agillyti? Tror ni att åsnor kan få starta där?
Vart kan jag få information om grenarna?
Tacksam för svar :)

Sv: Grenar för åsnor ?

Dom som rider Pleasure är väl åsnor??:D

Har sett några mulor som tävlat i de, men inga åsnor :P

Jag har aldrig sett Åsna eller Mula tävla.

Kan du inte lägga in en bild på dej å din åsna??

i en gammal minhästtidning var det bilder från en åsnetävling här i sverige! hoppning å dressyr höll de på med.. tror tidningen kom ut 1996 så informationen där är nog inte så aktuell..
bruksridning är det väl Jordbruksverketsungdomssförbund som håller i? eller är jag helt fel?

iaf brukar de ha bruksridningstävlingar på 4H gårdar, du kan ju kanske mejla någon 4h gård i närheten? de brukar veta :D

Jo, de kan jag göra men jag vet inte hur man gör (bilden asså):confused: :D

De är nog åsneföreningens tävlingar. dom hålls en gång om året. Fast dom brukar vara rätt långt ner. Typ i Göteborg (Jag bor i Mora) så det blir så långt att åka.Men dom har i alllafall galopp, körning, ridning och lite sånna klasser. Har varit med en gång :D

Hur har ni gjort för att l'gga upp profilbilden?
Det funkar inte åt mej :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: animalasia
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka