Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast är det den hela, eller den som bara har uppvikta "hörn"?Finns bl.a hos B--j-s. och G-gården. Fungerar bra på mina shettisar.
Tack! Dock var det greenguards hela korg jag tänkte på, men jag funderar på att prova den du har länkat till. Det verkar inte som att greenguards korg går att få tag på i Sverige och ska man beställa från Tyskland eller England så kostar den över 1000:- vilket känns sådär. Har dock lyckats få reda på vem som levererar greenguard till alla återförsäljare i Sverige så jag skHar haft den hela korgen. Funkade bra, men min påhittiga ponny var expert på att få av den. Men det spelade förvisso ingen större roll vad man satte på henne. Någon timme senare var den av i alla fall. Tycker dock att den uppvikta grejen känns snällare. Jag inbillar mig att det blir mer störande när man andas om man har den hela korgen. Skickar över några länkar, då en snabb sökning på google hittade åtminstone två webbshopar som säljer dem.
Sorry. Då missuppfattade jag nog vilken betesreducerare du är ute efter. Den jag länkade till var den enda "hela korgen" jag såg när jag bildgooglade.Tack! Dock var det greenguards hela korg jag tänkte på, men jag funderar på att prova den du har länkat till. Det verkar inte som att greenguards korg går att få tag på i Sverige och ska man beställa från Tyskland eller England så kostar den över 1000:- vilket känns sådär. Har dock lyckats få reda på vem som levererar greenguard till alla återförsäljare i Sverige så jag sk
Vad är M*one?@floonin Jag har en sådan och jag köpte min på M*one
Tack så hemskt mycket!!! Det var precis en sån jag letade efter! Beställd och kommer förhoppningsvis snart!@floonin Jag har en sådan och jag köpte min på M*one