Greenguard betesreducerare

floonin

Trådstartare
Hej! Jag letar efter greenguards hela korg, den som dyker upp när man gör ett bildsök på Google. Vet någon om den går att få tag på i Sverige eller måste man beställa den utifrån? Någon som har erfarenhet av den korgen?
 
Har haft den hela korgen. Funkade bra, men min påhittiga ponny var expert på att få av den. Men det spelade förvisso ingen större roll vad man satte på henne. Någon timme senare var den av i alla fall. Tycker dock att den uppvikta grejen känns snällare. Jag inbillar mig att det blir mer störande när man andas om man har den hela korgen. Skickar över några länkar, då en snabb sökning på google hittade åtminstone två webbshopar som säljer dem.
 
Har haft den hela korgen. Funkade bra, men min påhittiga ponny var expert på att få av den. Men det spelade förvisso ingen större roll vad man satte på henne. Någon timme senare var den av i alla fall. Tycker dock att den uppvikta grejen känns snällare. Jag inbillar mig att det blir mer störande när man andas om man har den hela korgen. Skickar över några länkar, då en snabb sökning på google hittade åtminstone två webbshopar som säljer dem.
Tack! Dock var det greenguards hela korg jag tänkte på, men jag funderar på att prova den du har länkat till. Det verkar inte som att greenguards korg går att få tag på i Sverige och ska man beställa från Tyskland eller England så kostar den över 1000:- vilket känns sådär. Har dock lyckats få reda på vem som levererar greenguard till alla återförsäljare i Sverige så jag sk
 
Ursäkta, jag ska kontakta dem i morgon och fråga varför den hela korgen inte säljs i Sverige.
 
Tack! Dock var det greenguards hela korg jag tänkte på, men jag funderar på att prova den du har länkat till. Det verkar inte som att greenguards korg går att få tag på i Sverige och ska man beställa från Tyskland eller England så kostar den över 1000:- vilket känns sådär. Har dock lyckats få reda på vem som levererar greenguard till alla återförsäljare i Sverige så jag sk
Sorry. Då missuppfattade jag nog vilken betesreducerare du är ute efter. Den jag länkade till var den enda "hela korgen" jag såg när jag bildgooglade.
 
Man får skriva ut företagsnamn. Däremot får man inte länka direkt till affärer eller webshopar utan det får den som efterfrågar det googla sig fram till vilket är enkelt när man har företagsnamnet. @floonin M*one betyder Myone :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: hollypolly
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
971
Senast: Kirre
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 223
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Dressyrsnack 17
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp