Green Power

trasdokka

Trådstartare
Någon som har erfarenhet utav det? Funderar på att ge det till min pålle som behöver lägga på sig lite grann. Har provat allt annat (känns det som) och han är FRUKTANSVÄRT :devil: kräsen. En kompis föreslog Green Power, eftersom det tydligen är lite melass i det, så det smakar nog lite bättre. Vilket företag är det som gör det? Var finns det att köpa?

Sv: Green Power

Det är hippo som har det i sitt sortiment och alla mina hästar avskyr det. Det är långa, grova HÅRDA strån och det är tydligen ÄCKLIGT....
De äslkar däremot samtliga Kraffts lucernstrå:d , små, mjuka strån.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 404
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
684
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka