Greek song XX (fbl) & Pontcaral (trav)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sabina_Larsson
  • Startdatum Startdatum
S

Sabina_Larsson

Är det någon som vet någon ting om fullblods hingsten Greek Song och/Eller travhingsten Pontcaral. :rofl:
Har två ston efter dem och skulle jätte gärna vilja veta allt som finns att veta om dem.
Har även ett sto med stammen Big Spender - Nick Kash.
Skulle gärna vilja veta mer om dem också om det är möjligt.
:bump:
Mycket tacksam för alla svar

Sv: Greek song XX (fbl) & Pontcaral (trav)

Greek Song xx vann bland annat Norskt kriterium jag har ingen aning om hur han förärvt sig inom galoppen. Ridhästmässigt representerar han en del intressanta blodslinjer.

Sv: Greek song XX (fbl) & Pontcaral (trav)

Okej! känner du till några ridhästar efter honom som har presterat något? själv har jag ett sto som tävlat i hoppning och hon är nu dräktig med en halvblods hingst.

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: viltmilla
·
Avel jag har precis köpt ett 4 årigt fbl sto som jag har lite funderingar på o betäcka nu i år... Hon är E: Cajun Cadet och UE Jape...
2
Svar
21
· Visningar
3 442
Senast: token
·
Avel Hallå alla! Funderar på olika hingstar jag skulle vilja använda på mitt sto i framtiden. Alice är e. Last Liberty ue. Temple wind xx...
Svar
7
· Visningar
1 807
Avel har 2 ston jag ska betäcka i år....beslutsångest... ena stoet är 2 år E: Cardento-Cortus. Hon är enormt stor, redan 170 cm och har...
2
Svar
27
· Visningar
4 211
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka