Great Pleasure

Demon

Trådstartare
Hej!

En av mina favorit hästar i stallet är efter Great Pleasure. Har ingen anning om vilken ras han är. Men avkomman är importerad från holland och mamman är okänd. Tänkte bara höra om någon visste nåt om honom eller vart man kan söka efter honom.

Sv: Great Pleasure

Hingsten Montreal kommer från denna stofamilj, samt den fina hingsten Highline.

Om hästen inte är alltför gammal, kan det ju hända att den är chipmärkt, så med lite tur kan det finnas full stam på den.

mvh

Sv: Great Pleasure

Det kan mkt väl vara den hästen. Det är skolan som äger honom och han kom i höstas från Holland.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 607
Senast: Ceta
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 217
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka