ellie

Trådstartare
När kan man testa sig med testet? Det står nåt om "ta det då du förväntar menstruation",men kan man bara testa sig då eller kan man testa sig närsomhelst? Jag vill veta nu ju!
Ska tillägga att jag äter p-piller,men har känt mig lite konstig senaste 2 mån...

Sv: Gravtest

hehe,jo det är ju det jag ska göra :)
Men jag kan alltså ta det närsomhelst nu,och inte bara när jag förväntar min mens? Förlåt om det är en dum fråga,men jag har aldrig varit i den här sitsen s.a.s....

Det beror på när du tror att du blivit gravid. Om du känt dig konstig i två månader så kan du testa nu direkt. Om du tror att du blivit gravid under denna cykel och inte fått din mens ännu, bör du vänta till förväntad mens. Då är det också bäst med morgonurin.

//Julia

inget mot dig ts men folk verkar missat helt att det ligger faktiskt en utmärkt bruksanvisning i paketet! finns oxå på apotekets hemsida!

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 438
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Cactus
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
1 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka