Gravidlukt på kiss!

Morran

Trådstartare
En liten, ehrm.., annorlunda fråga:

-Kan man känna på sin egen kisslukt om man är gravid? :crazy:

Det finns en möjlighet att jag ev. skulle kunna vara gravid (väldigt tidigt i så fall, 3v till 1mån), och lukten på min morgonurin har ändrats ganska drastiskt! Luktar ung som om jag skulle ha ätit sparris, fast jag inte äter eller dricker annorlunda mot innan.

Vet att det låter skruvat, men jag måsta f-n få veta om jag är knäpp eller om det är nåt annat :D

Sv: Gravidlukt på kiss!

Om du är gravid så är det kanske ännu troligare att det är ditt luktsinne som förändrats och inte själva urinlukten ;)

(andra gången jag blev med barn så var det det första tecknet - jag kände konstiga lukter överallt...)

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 610
  • Artikel Artikel
Dagbok Var så nära i tiden som för ett halvår sen typ bombsäker på att jag inte ville ha fler barn, av främst praktiska skäl. Har funderat...
2
Svar
20
· Visningar
3 461
Senast: miumiu
·
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 352
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 712
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama