Gravidlukt på kiss!

Morran

Trådstartare
En liten, ehrm.., annorlunda fråga:

-Kan man känna på sin egen kisslukt om man är gravid? :crazy:

Det finns en möjlighet att jag ev. skulle kunna vara gravid (väldigt tidigt i så fall, 3v till 1mån), och lukten på min morgonurin har ändrats ganska drastiskt! Luktar ung som om jag skulle ha ätit sparris, fast jag inte äter eller dricker annorlunda mot innan.

Vet att det låter skruvat, men jag måsta f-n få veta om jag är knäpp eller om det är nåt annat :D
 
Sv: Gravidlukt på kiss!

Om du är gravid så är det kanske ännu troligare att det är ditt luktsinne som förändrats och inte själva urinlukten ;)

(andra gången jag blev med barn så var det det första tecknet - jag kände konstiga lukter överallt...)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 537
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 616
Senast: Nominous
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 824
Senast: Texaz
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 923
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp