T

Tessa P

I torsdags fick jag mensvärk. Började blöda lite på kvällen men inte mycket. Likadant på fredagen. Till lördagen hade det skutat helt. Normalt brukar jag blöda massor dom två första dagarna och sen avtar det och är lite mindre eller nästan inget i 2-3 dagar. Sen i söndags har jag mått fruktansvärt illa och kräkts ett par gånger. Har gjort gravtest i måndags och idag men dom visar inget. Kan jag vara gravid ändå? Eftersom jag alltid har haft regelbunden mens blir man ju lite konfunderad när den inte är som vanligt en månad, speciellt när man vet att det finns en chans att det är så eftersom vi inte använder nått skydd. Vad skulle det annars vara?

Sv: Gravid??

Sådär var faktiskt min mens jag fick innan jag blev gravid, fast jag mådde aldrig illa.

Min kompis gick 11 dagar innan hon fick ett positivt test!

Har du testat RFSU:s test? De ska tydligen reagera redan på 10 mlU mot clear blue på 25 mlU.

Sv: Gravid??

Har använt Clearblue båda gånger jag testat mig. Man vill ju så gärna veta. Får väl försöka hålla ut till nästa vecka och försöka igen då.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 922
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
587
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17