Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Linabebis

Som kanske några vet eller om Ni kommer ihåg så fick jag ett missfall i v.20 i höstas...men nu är jag gravid igen efter många misslyckade försök...

Nu har jag helt glömt bort en sak som jag tänkte att nån kan hjälpa mig med då det finns en hel del som verkar va gravida här på Buke, det finns en sida där man kan skriva om sin graviditet, den följer de olika veckorna och man kan skriva dagbok...jag vat att mamman till den lilla pojken Tille (det lilla livet som va så sjuk)skrev i det forumet men jag kan inte komma på vad det forumet heter så kan nån hjälpa mig???

Tack så mkt//Emma.
 
Sv: Gravid.

Du har ju redan fått svar men jag vill också bara säga grattis och önska lycka till! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 835
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 173
Senast: Mauen
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 959
Senast: Sasse
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 918
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp