D
Dunis
Hejsan allihopa.
Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort?
Nu är jag gravid i vecka 9 och jag är som ni ser jätte glad över detta.
Men så till mitt problem, jag har en unghäst på 3år som är min bebis nu, problemet är att jag håller på att rida in henne och hon är en dam som kan stå på bakbenen och jag känner att det inte känns så kul om det skulle hända något när man har bebis i magen, plus att min sambo blir galen på mig om jag sätter mig på henne igen.
Men hur har ni gjort ni som haft häst om blivit gravida?
Sen undrar jag om verkligen tiden för häst räcker till när man väl fött barnet.
Får lite panik över vad jag ska göra.
Älskar min häst och vill ju att hon ska få det hon förtjänar.
Och en liten fråga till, hur länge väntade ni med att berätta för nära och kära att ni skulle ha bebis?
Vi håller på att spricka över att få berätta, men man vill ju inte berätta för tidigt om det nu skulle hända något tidigt i graviditeten.
Hoppas ni orkar läsa allt och att ni vill ge mig lite tips
Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort?
Nu är jag gravid i vecka 9 och jag är som ni ser jätte glad över detta.
Men så till mitt problem, jag har en unghäst på 3år som är min bebis nu, problemet är att jag håller på att rida in henne och hon är en dam som kan stå på bakbenen och jag känner att det inte känns så kul om det skulle hända något när man har bebis i magen, plus att min sambo blir galen på mig om jag sätter mig på henne igen.
Men hur har ni gjort ni som haft häst om blivit gravida?
Sen undrar jag om verkligen tiden för häst räcker till när man väl fött barnet.
Får lite panik över vad jag ska göra.
Älskar min häst och vill ju att hon ska få det hon förtjänar.
Och en liten fråga till, hur länge väntade ni med att berätta för nära och kära att ni skulle ha bebis?
Vi håller på att spricka över att få berätta, men man vill ju inte berätta för tidigt om det nu skulle hända något tidigt i graviditeten.
Hoppas ni orkar läsa allt och att ni vill ge mig lite tips