Gravid trots dundernoga med p-piller?

BitterAss

Trådstartare
Det kan hända va? :crazy:

Har Cilest28 sedan 3 månader, klockren mens på söndagkväll den 4e veckan... dock inte denna gång.
Trevligt sällskap för 14 dagar sen...ca.

Haft ngt ömma bröst under slutet på förra veckan, vilket jag även haft innan mens. Men den är puts väck denna gång. Gjorde ett grav test i måndags , negativt.

Sv: Gravid trots dundernoga med p-piller?

det kan hända, ja...
det kan också dröja innan grav.test visar positivt

Absolut. Min första son blev till trotts noggrann koll på kittet, inte ett ända missat piller, inte varit sjuk alls så som kräkningar el diarée som kan påverka och aldrig ätit något som kan störa ut p-medlet.

Så visst kan det hända.

JAg var supernoga med mina p-piller, missade inget och var inte magsjuk. Jag blev gravid.

Hmm..

Imorse kom mensen iaf, ngt försenad. Jag hoppas att den bara var försenad... Inte bra tid för ett barn till alls. Tyvärr...

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej, såhär är det. Jag äter p-piller och har gjort sedan flera år tillbaka. De senaste två månaderna har jag hoppar över min mens genom...
Svar
6
· Visningar
1 607
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 650
Senast: Gry
·
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen...
2
Svar
24
· Visningar
8 126
A
Övr. Barn jag hade oskyddat sex flertal gången lördag o söndag den 20-21 november. Måndag fick jag mens, i två- tre dagar. har nu de två sista...
Svar
9
· Visningar
5 117
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka