Grattis Zorro!

S

Smilly

På 25-års dagen!
(Simpe's häst altså...)
Jag hade den stora lyckan att träffa Simpe i helgen, men dessvärre alldeles för kort. Jag hade med hästen på tävling, så jag sprang runt som en råtta, och fick alldeles för lite tid att prata med Simpe. :(
Jaja, nästa gång... .:)

/Smilly

Han tackar och bockar :bow: Han ska få massa godsaker idag och nya kornblå benskydd och en kornblå sadelfilt :D
Vi kommer ju tillbaka till Hamar i augusti och då kanske vi kan träffas lite mer, otroligt trevlig tävling med jättemysiga människor.

Ja grattis till Zorro! Sveriges yngsta 25-åring :D

Hur gick det på tävlingen då Smilly?

Malin

Jösses vilken ålder.. :D Grattis grattis..
Simpe, syns vi på High Chaparall? Tänkte åka dit o titta..

Ja jag ska ner dit med vovven. Zorro står mätt och däst efter att ha ätit ett helt paket Start frukostflingor blandat med tärnade färska äpplen (han favorit godis) :D

Men.....bara vovven...brorsan då? :angel: eller lyckades du inte rädda honom från golfträsket?
Vi ses på Chaparall :D

Jo han tyckte det var riktigt trevligt på Greva, tyckte dock att Pleasure var det tråkigaste han sett :D Han gillade Valdemars ritt och vill följa med igen. Rida vill han ju, det gäller ju bara att få in honom på rätt ridstil ;) Önskar faktiskt att han träffar en cowgirl i sommar som kan påverka honom åt rätt håll :D

Tävlingen gick jättebra, och jag är så stolt av min lilla skrutt! Det var vår allra första tävling, och vi kom hem med en 4:e plats i reining (jag kan garantera att ingen annan har fått rosett på så låg score förr :D) En 1:a i western riding beg, och en 2:a i horsemanship (av 11 hästar, mycket stolt)
Söndagen gick han kanonbra, men blev rädd för grinden, vi har bara tränat repgrind. Jag var tvungen att släppa, och vi blev diskade. Pleasure gick han kanonbra i, men vi lyckades fatta fel galopp, och det kostade oss några placeringar. Men vad gör väl det? Han var lung, snäll och jättetrevlig.
S.

Ja, för min del får han gärna rida reining :D Pleasuren rider jag helst själv. Reiningsnubbar tilltalar mig mer ;) Ser du bara till att ta med honom ut, så ska jag se vad jag kan hjälpa till med :cool:
( förresten, har jag sagt att jag är singel ;))

Tror att han följer med till High Chaparall och jag överlämnar honom gärna till dig, en trevlig och go tjej som du hade ju varit drömmen ;)

Vad roligt! Grattis!

Funderar på att komma & tävla på AQHAshowen i Norge 20-22 aug. Ska du dit?

Malin

Reiningsnubbar :confused:

Trodde det var HOVSLAGARE som gällde för dig ;) :angel:

Malin

Japp, skall visa lill-killen i halter, och haflingern i allbreeds klasserna. Blir skoj!

Reiningsnubbar verkar mycket trevligare :D
Hovslagare är ett helt släkte för sig, dom är inte värda allt jobb man lägger ner :cool: knepiga typer.....
Man får ju vidga sina vyer lite ibland, eller håller du inte me????

Jag kan tänka mig att vidga min avyer & träffa en & annan massör, plastikkirurg eller 85+ miljonär :cool:

Malin

Ja, hittar du den där massören och plastikkirurgen så presentera honom gärna för mig också. Det vore inte helt fel att ha en egen massör hemma, massage varje kväll :d

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: igbest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama