Grattis Millan!!!

Ishtar

Trådstartare
millan30_228s vackra greyhound Maja blev återigen BIR på vinthundsutsspecialen i Stockholm igår. Jag stannade inte för att bevittna men har spanat in Red_Chilis fotodagbok.

Hurra hurra!!!! :banana:

Min herre blev tyvärr oplacerad i BH, men det var en trevlig utställning tycker jag. Träffade ju folk både från Buke och Vinthundsforum som man aldrig träffat förut.

Mvh Ishtar

Sv: Grattis Millan!!!

Tack för grattis hälsningarna!! Blev jätteglad när jag gick in och läste :)
Det var trevligt att träffa dig och din hund är otroligt fin :love:
Kram

Nej jag är inte utställningsintresserad och min vovve uppfyller inte heller rasstandard (för liten). Dessutom bor vi alldeles för långt bort :)

Tack för grattis hälsningarna!! Blev jätteglad när jag gick in och läste :)
Det var trevligt att träffa dig och din hund är otroligt fin :love:
Kram

Åh, tack och detsamma på båda! ;) Tycker Ninni fångade honom på fina kort dessutom, är alltid så himla kul med snygga foton! Själv skulle man ju inte komma i närheten med sin kompaktkamera, ingen värme och känsla alls i bilderna. Men Ninnis! :love:

Åh, tack och detsamma på båda! ;) Tycker Ninni fångade honom på fina kort dessutom, är alltid så himla kul med snygga foton! Själv skulle man ju inte komma i närheten med sin kompaktkamera, ingen värme och känsla alls i bilderna. Men Ninnis! :love:

Ja Ninni och hennes kompis är otroligt duktiga på att ta kort. Hoppas att dom kan några till oss :)

Grattis Millan, väntar på att min mage ska bli mindre så jag orkar åka och hälsa på. Just nu orkar jag knappt åka in till Ullared.
Längtar efter att få träffa dina töser, och er med givetvis.

Grattis grattis Millan ;)

Tack alla för berömmet för bilderna :o :) Självklart fotograferar jag er gärna igen om tillfälle ges!

Du tar verkligen fina kort!! :-)

Kan tyvärr inte maila dig min spraymail krånglar. Kan inte skicka till hotmail. Men vi kan väl prata på msn eller via pm. :)

Min goda vän är också intresserad av bilder på sin hane och sin juniortik om du tog några :)

Vi hörs!

kram

Vill också gratta dig:).Har aldrig träffat dig men som jag skrev till dig en gång innan på senior så har jag läst din sida och tycker du verkar vara en så snäll,go o underbar person.Lycka till i fortsättningen också:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka