GRATTIS MEJ!!! (Skryt-tråd)

L

liten82

Weeeeii, tävlade med båda hundarna igår, var en väldigt väldigt nöjd och glad jag som åkte hem sent på kvällen!

Midas tog sitt andra första-pris i Elitklass på 283,5 poäng (vann klassen) och vi blev därmed klubbmästare i "stora KM" (klass 3 och Elit).

Eya gjorde sin andra start i LP1 och fick ett första pris på 188,5 poäng (andra placering av 19 hundar), vi blev därmed 2a i "lilla KM" (Klass 1 och 2) :banana:

De blev medaljer och apportbockar som vinst, vi blev fotograferade på prispall i flera omgångar :D

Mest nöjd är jag över Eyas platsliggning,
förra tävlingen blev hon påsprungen av 2 hundar och klev därmed upp, denna gång kom ytterligare 2 hundar fram till henne under första 20sek,
hon klev upp även denna gång (blev rädd när ena hunden försökte sätta på henne:eek:), men på omliggningen låg hon som ett ljus. Trots att jag såg att hon tyckte att det var jobbigt.
Guld värt att hon fick lägga om och göra det utan påhälsning:)

Sååå, grattis mej och mina underbara hundar :love::D

Sv: GRATTIS MEJ!!! (Skryt-tråd)

GRATTIS!!!:bump:

Bra jobbat! Du har så underbart vackra och duktiga hundar!
Man blir verkligen inspirerad att forsätta träna när man läser sånahär trådar:bow:

Tack, tack!
Blev lite knöligt i sängen i natt, med alla medaljer och apportbockar under kudden ;)
Jag såg nog ut som Gollum med sin ring, låg med medaljerna i fast grepp och tittade misstänksamt ut under täcker "myyyyy preeeecious" :angel::D

Tack, tack!
Blev lite knöligt i sängen i natt, med alla medaljer och apportbockar under kudden ;)
Jag såg nog ut som Gollum med sin ring, låg med medaljerna i fast grepp och tittade misstänksamt ut under täcker "myyyyy preeeecious" :angel::D

:rofl:

Förstår känslan! :D Stort GRATTIS!

Fantastiskt :bow:, gratulerar så jättemycket!

Tack tack!!
Lite OT, jag har insett att Eya är fullständigt omöjlig att fotografera, tungan hänger ut, öronen viks bak, hon vänder rumpan till, hon står/sitter som ett mähä osv osv..
Men jag jobbar på det :)
Så fort några fina bilder är tagna så skickar jag över dom till dej!

Tack tack!!
Lite OT, jag har insett att Eya är fullständigt omöjlig att fotografera, tungan hänger ut, öronen viks bak, hon vänder rumpan till, hon står/sitter som ett mähä osv osv..
Men jag jobbar på det :)
Så fort några fina bilder är tagna så skickar jag över dom till dej!

Det är lugnt! Ta den tid du behöver!

Jag har ju redan hunnit säga grattis ex antal gånger igår, men du och vovvarna är värda ett till:

GRATTIS:banana:

Åh, vad roligt!!:laugh:
Stort, stort GRATTIS!!:bump::banana:

Grattis!

Håll kvar känslan nu till kommande tävlingar och sopa rent igen:banana:

Gilly

Tack alla :)

Nästa tävling är om 2 veckor, ska förhoppningsvis starta Eya i tvåan (om jag får anmäla om) och Midas i Elit förståss!
Jag ska ha kvar känslan, ska glida på vågen :D

Men ändå ha nånstans i bakhuvudet (väldigt långt bak) att de inte betyder att det alltid kommer att gå bra, så jag inte går och blir stöddig :o:angel:

Fast som det känns just nu så måste jag nog skriva ett

"ps. har jag förresten sagt att mina hundar är bäst- klubbmästare, bla bla.." i kommande 500 inlägg, oavsett vad det handlar om ;):D

svarar här med. jag erkänner rakt av att jag är sjukt priskåt. det är på något sätt ett kvitto på att allt arbete har lönat sig. och det är något man kan ta på när det går mindre bra. vi hade inget KM, men jag fick en liten silvertallrik för bästa resultat i trean. den var rätt trevlig att klappa på i vintras när allt kändes som ett mörker utan ände :).

Grattis grattis!

Alltid härligt med fina resultat, det är den bästa moroten man kan få!

:banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka