Grattis Lul

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare miamiamia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 199
Sv: Grattis Lul

Tack så mycket :) *hur du nu visste att jag fyllde år ..*
förväntar mig nu presenter i överflöd av er alla :p (typ ny sele, en vagn till vore inte fel, en ponny till att köra par med, parsele, ett stall där jag kan ha alla mina svårklass ponnyer -fritt o välja vad ni vill!)

Lite detektivarbete på nätet talar om det mesta.
Tänkte köpa dig en parkompis till Frosty men jag hittade ingen lika fin så jag struntade i det. Man brukar ju säga att ett par el spann inte är bättre än sämsta hästen så då är det nog lika bra att bara ha en BRA.
Kör Tiger och Macho i par nu och det går jätte bra, igår satte vi in Martinas 4 åring Owe med Macho och han gick riktigt bra. Men det blir nog bara någon tävling med paret i år.
Ha en jätte bra födelsedag!
/M

Jag tipsar mia om att köpa ut clicken, nu när nora skaffar sig kallblod istället!

frosty o clicken

clicken_frosty.jpg

o grattis, därav ändringen, för jag glömde det viktigaste! /jenny

Grattis Lina!!! :bow:

nejnej jenny, inte ISTÄLLET, utan OCKSÅ. Men jag kör ju också gärna par.

Så ge Lina parselar och en riktigt fin parvagn nu allihopa!!!!
som man ser på bilden hade vi ju inte den bäst tillpassade utrustningen... Men kanske lite parkörning i villvattnet?!? bara dom kan sluta käka på varann... :D

Ha en jättebra födelsedag!

Tack så mycket allihopa :bow:
tycker att maria ska fortsätta söka parhäst (eller köpa clicken eller skänka mig hennes rasmus) o ni andra kan kika efter tillbehöver :p

så jag har haft en bra födelsedag (förutom p-boten på 500kr, bra jobbat lina!!) jag har just varit ute o kört frosty han var hysteriskt pigg som vanligt och tyckte att jordhögar och liknande var livsfarliga. så det var en bra avslutning på dagen.

o förresten se hur otroligt fokuserad frosty är på parkortet, han ta allt med djupaste allvar :)

P-boten kan dom väl bjuda på? Om du säger att det är din födelsedag... :angel:

Jag tycker dom båda ser rätt fokuserade ut och vet man vikten på vagnen kan man nog förstå varför. Stackars clicken när frosty drog sitt smartdrag och gick 1 dm bakom! haha...dom är inte dumma...

Liknande trådar

Tjatter Stort Grattis. Du är fenomenal på att pricka rätt 🎯.
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Smoothi
·
Kultur Grattis alla smålänningar på er nationaldag, hoppas ni får massipantååta!
Svar
19
· Visningar
578
Senast: em76
·
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 357
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var små marginaler när körningens världscup avgjordes i Leipzig, Tyskland, i helgen. Fredrik Persson slutade femma, mindre än två...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka