Fössta tossdan i mass

pajaztar

Trådstartare
Grattis alla smålänningar på er nationaldag, hoppas ni får massipantååta!
Screenshot 2025-03-06 at 11.33.31.webp

Vilken perfekt dag att åka på jobbresa i Småland: fick massipantåta både på för- och eftermiddagen 🍰

Ja, vilken ätvecka överhuvudtaget: fettisdagen, igår ostbågens dag, idag tåta och imorgon punschrullens dag!
Ingen semla, ingen tååta och inga ostbågar och ingen punschrulle heller. Omständigheter förhindrade planerna, men viss är det så att force majeure ger rätt att skjuta det till nästa vecka?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 093
Gravid - 1år BB Gårda öppnar efter nyår. Ett helt privat allternativ där en förlossning kostar 55 000 kr. Enligt artikeln i DN har de ingen medcinisk... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 226
Senast: skogaliten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 432
Senast: WS6
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 856
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka