Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Vad Àr vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? LjusgrÄ, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det pÄ nÄt vis underlÀtta...
IT & mobiler
Jag Àr inne i en period dÀr Àndra layout pÄ telefonen Àr jÀtteroligt sÄ nu hÄller jag pÄ med ett helt gÀng för jag kan inte bestÀmma mig...
Tjatter
Hur kan det komma sig att det Àr sÄ svÄrt att kommunicera?
Jag kan sitta lÀnge och försöka fundera pÄ hur jag ska uttrycka mig sÄ att...
HÀstnyheter En ponnyryttare lyckas inte komma ivÀg pÄ trÀning eftersom förÀldrarna jobbar den tiden. DÄ stÀller en annan ponnyryttares förÀlder upp...
HÀstnyheter Trots en majoritet svenska ekipage bland startfÀltet i Kristianstad International Eventings internationella fÀlttÀvlansklasser blev det...
Kropp & SjÀl Det handlar inte om att de slutar utreda helt. Om man prioriterar de med allra störst behov (som man ska enligt Hsl) kommer ju de som...
HundhÀlsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering dÀr livmodern tas ut. TvÄ av stor ras (40+)...
TrÀning Det Àr nÀr det Àr hoppning som det blir avbokningar hos oss. De flesta vill rida dressyr. :) Vi Àr ca 10 i grupperna och det Àr inga som...