Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Vad Àr vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? LjusgrÄ, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det pÄ nÄt vis underlÀtta...
IT & mobiler
Jag Àr inne i en period dÀr Àndra layout pÄ telefonen Àr jÀtteroligt sÄ nu hÄller jag pÄ med ett helt gÀng för jag kan inte bestÀmma mig...
Tjatter
Hur kan det komma sig att det Àr sÄ svÄrt att kommunicera?
Jag kan sitta lÀnge och försöka fundera pÄ hur jag ska uttrycka mig sÄ att...
HĂ€stnyheter Det Ă€r Horse& Hound som berĂ€ttar att âBig Star: The Nick Skelton Storyâ snart Ă€r redo för biodukarna. I filmen berĂ€ttar Nick Skelton...
Kropp & SjÀl Om jag förstÄtt saken rÀtt sÄ blev ingen skadad fysiskt överhuvudtaget. Och det Àr ett mirakel bara det, kÀnner jag.
Jag Àr mest...
SamhÀlle Jag har sjÀlv aldrig uppfattat att ROT Àr för annat Àn att göra svarta jobb vit eller nu mer inte förlora vita jobb till svarta jobb...
Ăvr. Hund IkvĂ€ll gick vi nere vid Ă€lven och det var sĂ„ spĂ€nnande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade pĂ„ glatt, innan har han vĂ€xlat...
Ăvr. Djur La en stor bestĂ€llning pĂ„ fisk till jobbet. Hade med luminatus dĂ€r ocksĂ„ i hopp om att köpa fler sjĂ€lv. Restade. SĂ„klart. Finns dock...
Ăvr. Hund Det Ă€r inte alltid lĂ€tt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lÄng promenad i skogen pÄ förmiddagen. DÀr lyckades...
Avel SÄhÀr sÄg hon ut nÀr hon kom för snart tvÄ Är sedan, dÄ med vÀldigt tydliga vita flÀckar. Nu Àr hon ljusare och mer flugskimmel, men har...