Grattis Glenn!

Ämelie

Trådstartare
Tycker inte alls det vara speciellt länge sedan som jag kom hem från semestern i Thailand och äntligen fick hämta hem min alldeles egna lilla valp. Så liten att han kunde
Men det är snart 2år sedan nu och har han blivit en vuxen och "stor" kille.

Livet med en gårdshund är härligt, det är fullt av skratt, bus och mys i soffan. Finns inget mysigare än en liten hund som kurar ihop sig under täcket så nära som bara är möjligt, eller en lång promenad i skogen när hunden springer fritt och leker i det fria. Jag har inte ångrat en sekund sedan denna kille kom in i mitt liv!

GRATTIS GLENN som blir 2år idag!
:banana: :bump: :banana: :bump:

Mattes älskling :love:

Sv: Grattis Glenn!

GRATTIS Glenn !!!

Var det så länge sen han föddes? Tiden går fort... :D

Ja, vad tiden går... är alltså 2 år sen nu jag tog bort min förra tik o började söka efter en ny valp... o skulle välja ras.

Din Glenn kommer från den första kull med gårdisar jag följde på nätet.. det var då jag upptäckte rasen :love:
Så grattis o tack Glenn för att du finns :bow:

Här är filmen, den gjorde jag på hans 1års dag, alltså för ett år sedan :D

Det hade jag faktiskt ingen aning om.
Glenns kull var även den första jag följde på nätet av rasen :D
Hur gammal är din tös nu?

Nila är 1 år o 7 mån nu.. börjar bli stora damen ;)

När jag fann Glenns kennel visste jag inte vad en dsg var, men blev nyfiken o letade reda på lite fakta.
Och snart var jag fast :D

Mitt hjärta :love:
picture.aspx

picture.aspx

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 464
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund jag behöver skriva av mig lite nu när jag är lite chockad och frustrerad... vi hade några kompisar här i går kväll och festade lite...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 863
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Fy vilken mardröm vi genomled i tisdags. Vi var på semester hos en släkting, hade varit där ett par dagar. En förmiddag hade min...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: raven_82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka