MidnightSoul
Trådstartare
Vad finns det för gratis mejladresser man kan välja på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ta å prova den, är lite less på MSNs mejl. Mycket säkerhetstrixande runt omkring skicka säkerhetskoder till telefonen och hålla på. Och endå lyckas den bli hackad för nån månad sen....Gmail använder jag och är mycket nöjd.
Så man kan strunta i att behöva trixa med koderna om man vill slippa? För det verkar inte gå att slippa med mitt msn konto där verkar jag inte ha något val.Gmail är nog vanligast nu. Finns massor av saker man kan utnyttja där, om man bara lär sig programmet. Dock är det säkerhetskoder där till telefon också, men jag struntar i att fylla i de då jag inte vet hur länge jag har kvar telefonen...
Frågan är vilka som kostar?Vad finns det för gratis mejladresser man kan välja på?
Ja det kan man. Och jag tycker också det är bra. Skrev i min gamla telefon på hotmailen som blev stulen. Nu kan jag inte ändra numret och kommer således inte in från min nya telefon...Så man kan strunta i att behöva trixa med koderna om man vill slippa? För det verkar inte gå att slippa med mitt msn konto där verkar jag inte ha något val.
Kan tänka mig att det blir extra problematiskt då, jag tycker oxå om att byta telefonnummer ibland. Ibland får man en och annan dryg person efter sig som inte förstår att man vill bli lämnad ifred trots att man har sagt till ett flertal ggr.Ja det kan man. Och jag tycker också det är bra. Skrev i min gamla telefon på hotmailen som blev stulen. Nu kan jag inte ändra numret och kommer således inte in från min nya telefon...
Ingen anning, har inte koll alls på sånt har använt MSN mejlen sedan jag införskaffade min första för över 15 år sen.Frågan är vilka som kostar?
Jag kan inte komma på någon som tar betalt men jag kanske är dåligt underrättad?
Ingen aning, har inte koll alls på sånt har använt MSN mejlen sedan jag införskaffade min första för över 15 år sen.
Jag har flera adresser. Mest för att jag tvingats.
En till lilla laptopen som har windows 8 och kräver ett live-konto för att kunna logga in på den (oskick! ) En för googlekontot och den har jag totalt förträngt lösenordet till.
En på jobbet. En på kommunen eftersom jag är timanställd ibland. En som jag skapade när jag nätdejtade.
Och så har jag den som jag använder - den som är hos min internetleverantör. Alla leverantörer jag känner till erbjuder fem adresser.
Ingenstans har jag hört talas om att det skulle kosta.
Så du behöver nog antagligen bara bestämma dig för vad du vill ha för adress. Live, hotmail, gmail - whatever. Det finns nog en hel massa till.
Plus att om du har bredband så har din leverantör fria adresser.
Japp. Väldigt enkelt.Det har dom nog, frågan är om det är lätt att logga in på andra ställen än hemma då. Aldrig provat en sådant mejladress.
Japp. Väldigt enkelt.
Jag läser jobbets webmail när jag inte är vid min egen jobbdator och min privata webmail när jag inte är hemma.
Det är ju bara att logga in precis som på vilken mail som helst. All mail funkar på samma sätt numera. Man är tyvärr nåbar överallt.