Gräsfröhalm i mellansverige?

D

Dobben

Är det någon som vet om det går att få tag på gräsfröhalm någon stans i närheten av Mälardalen? Eller finns sånt bara att få tag på i södra Sverige?

Har sökt bland annonser osv men inte hittat något.

Vet inte hur forumreglerna är här - men om man inte får skriva ut företagsnamn eller dyl så får ni gärna pm:a mig med tips!

/Dobben

Sv: Gräsfröhalm i mellansverige?

Det skall gå att hitta.:) Kolla i Lantbrukspressen. Det finns en tidning med mycket annonser som kommer ut tisdagar och fredagar där kan det finnas anonnser. Hör med någon lantbrukare runt där du har din häst. Någon kanske vet någon som odlar gräsfrö och har halmen till salu.

Annonsera själv i pressen eller på lantbrukssiterna på internet. Kolla med det stora lantbruksföretaget som jag vet säljer hö och halm om det har något parti med gräsfrö halm eller vet någon som har.

Lycka till!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar