Grand Danois valp

E

Eufemia

Hej alla hundälskare! Jag undrar om det finns fler här på forumet som har en GD valp?? Kanske till och med från samma kull som min?? Min tik är nu 10 veckor. Kul att höra hur det går för era valpar!
PICT7580.jpg

Sv: Grand Danois valp

Nej, här bor bara 2 vuxna men i april hoppas jag på många valpar :banana:

Vad roligt! Vad blir det för färger?? Jag letade länge efter en blå:love:

nej min är tre nu så att han uppför sig lite valpigt räknas väl inte, haha!
Däremot så var hans kull svarta och blå, men jag ville ha en svart.

Ingen valp här lägre min blev stora damen och fyllde 1 år i lördags! Gul tik.

Jag har en valp som blev 15 veckor idag. Har inga nya bilder för tillfället, men ska försöka få några. Dock är den tjocka dimman ute inte direkt det bästa fotovädret..

Tackar! Hon är verkligen supersöt. Jag har dock ett problem med att hon tror att soffan är hennes. Så fort vi lämnar rummet så smyger hon upp i soffan. Har ni era hundar i soffan? Jag vill helst inte ha henne där. Nu är det ju jättegulligt men när hon blir stor så kommer ingen annan få plats där!

vilken liten sötnos!

Själv har jag 2 hanar, som snart är 2 år.
En tigrerad och en svart.

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: ingela119
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
772
Senast: hollypolly
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka