Granatäpplen ? =^_^=

D

DeDa

Hejsan allesammans :D

Är det någon annan här som har försökt att odla ett granatäppelträd ? :laugh: Jag vet inte alls något om hur man ska sköta om den, Men jag vet att den förklaras Helig i flera Religioner ;) Så jag funderar om ni har några tips ? Behöver den extra näring ? Jag har aldrig lyckats så nått träd som har växt så här bra som denna !:love: Den som är störst (har 3 exemplar:angel:) har 4 "bladpar" eller vad det nu heter :o

Så kan bukefolket något om granatäpplen så skriv ner era tips ! :p

//Deda :)

Sv: Granatäpplen ? =^_^=

Jag lade bara fröna i jord och så har de växt :D Jag är rädd att jag ska göra nåt fel så att de vissnar :crazy:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag känner att jag behöver byta jobb. Just nu jobbar jag i reception och arbetsmiljön har blivit så pass dålig senaste månaderna att jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 737
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Jag går just nu en utbildning inom naturbruk med inriktning trädgård och anläggning. Vi ska lära oss om växter, anläggning och hur man...
Svar
8
· Visningar
754
Senast: Ninnurur
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 486
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka